Steun onze Dierenopvang!
77.jpg
Het opvangen van dieren kost enorm veel tijd, maar ook geld. Wij kunnen niets voor de dieren betekenen zonder uw financiële steun. Er zijn verschillende manieren om geld te doneren aan onze dierenopvang. Hieronder vindt u meer informatie.

Zelf overmaken

U kunt zelf geld overschrijven van uw bankrekening. Op deze manier komt uw donatie vrijwel direct binnen en gaat het gehele bedrag naar onze dieren. U kunt uw donatie overmaken naar onderstaande gegevens.

Rekeningnummer: NL 19 TRIO 0788 8760 58

ten name van: Stichting Dierenopvang Savanah

BIC-nummer: TRIONL2U

Rekeningnummer: NL 49 RABO 0180 5870 80

ten name van: Stichting Dierenopvang Savanah

BIC-nummer: RABONL2U

Doneren met iDeal of creditcard

Via onderstaande knop is het mogelijk uw donatie te doen via iDeal of creditcard. Ook kunt u een wekelijks, maandelijks of jaarlijks bedrag automatisch laten overschrijven. Klik op onderstaande knop voor een donatie met iDeal of creditcard!

Doneren op een van onze acties

Sinds kort is het mogelijk om een donatie te doen op één van onze specifieke acties. U weet op deze manier precies waar uw donatie aan word besteed! Naast een aantal vaste acties voor de verzorging van onze dieren, hebben wij soms ook tijdelijke acties om de leefomstandigheden van onze dieren te verbeteren. Via onderstaande knoppen kunt u kijken op onze specifieke actiepagina's, vindt u meer informatie over de betreffende acties en kunt u doneren.