top of page
Stichting Dierenopvang Savanah is een initiatief en jeugddroom van Marc en Peggy Housen. De stichting heeft ten doel om mishandelde, verwaarloosde, oude en afgedankte dieren te redden, op te vangen en te verzorgen. Samen met enkele vrijwilligers geven we de dieren een tweede kans. De stichting kent een driekoppig bestuur bestaande uit Marc Housen (voorzitter), Carina Oldenburger – Thijssen (secretaris) en Maud van de Leemput (penningmeester).. Verder wordt zij gesteund en overeind gehouden door verschillende sponsoren, vrijwilligers, vrienden en familie.

VOORZITTER MARC HOUSEN

Marc bekleedt de functie van voorzitter. Als voorzitter is hij het boegbeeld van de stichting. Hij is bevoegd om de stichting te vertegenwoordigen. Marc is de gehele dag in de weer om overdag de dieren te verzorgen en in de spaarzame vrije tijd houdt hij de Facebookpagina 'Dierenopvang Savanah' bij waar hij iedereen probeert te voorzien van een respons. Marc houdt nauw contact met andere stichtingen en woont verschillende lezingen bij.

PENNINGMEESTER MAUD VAN DE LEEMPUT

Maud is sinds 2014 bij de stichting betrokken als vrijwilliger. Ze heeft een hart voor dieren en heeft zelf ook twee katten. Maud is penningmeester geworden om de stichting te helpen om de ANBI-aanvraag succesvol te verlopen. Zij zal ook na de ANBI-aanvraag als penningmeester actief blijven. Zij studeert aan de PABO om basisschoollerares te worden. Ze werkt op het moment als onderwijsassistente voor het samenwerkingsverband voor basisscholen Movare.

SECRETARIS CARINA OLDENBURGER-THIJSSEN

Carina is sinds 2018 als vrijwilliger verbonden aan de stichting. Ze is sinds juni 2019 als secretaris aan de stichting verbonden om de ANBI-aanvraag succesvol te laten verlopen. Ook na de ANBI-aanvraag zal ze als secretaris blijven fungeren.

PENNINGMEESTER IN DE HEMEL BERT HOUSEN

Bert Housen is de man die de inkomsten en uitgaven beheert. Bert houdt het financiële reilen en zeilen van de Stichting nauwkeurig bij in verschillende kasboeken. Bert heeft al enige ervaring met het bijhouden van de financiën daar hij al in verschillende verenigingen deze positie heeft bekleed. Verder verwerkt hij de donaties via de bank en collectebussen en via PAYPAL en houdt hij de inkomsten en uitgaven nauwlettend in de gaten

De Vrijwilligers

Verder kent de stichting een aantal vrijwilligers die zich zowel voor als achter de schermen inzetten om de stichting draaiende te houden. De vrijwilligers zijn een belangrijke steunpilaar bij Stichting Dierenopvang Savanah. Zo staan zij op verschillende braderieën, zamelen zij geld en andere producten in, ondersteunen ze in het onderhoud van de website en helpen ze met het verzorgen van de dieren.

Wilt u meer weten of wellicht als vrijwilliger deel uitmaken van onze Stichting? Schroom dan niet om van u te laten horen en mail naar: stichtingdierenopvangsavanah@gmail.com

75.png